środa, 31 lipca 2013

I love dresses -part I

Już nawet nie będę się tłumaczyć, dlaczego nie było mnie tutaj tak długo. Jak narazie powróciłam do Wrocławia na stałe i póki co nie zamierzam nigdzie wyjeżdzać:)
Miał być jeszcze jeden post z cyklu "I love shorts", ale szorty już mi się znudziły i postanowiłam pokazać Wam moje letnie sukienki:)
Tym razem stylizacja w rustykalnym stylu, na wielkim polu słoneczników. Sukienka o takim kroju pasuje do każdego typu figury. U dziewczyn o drobnej budowie ciała, falbany na biuście optycznie go powiększą. Jeśli jednak chciałybyśmy ukryć brzuszek i masywne biodra, luźny dół sukienki na pewno nam w tym pomoże:) 






Sukienka -Bazar
Buty-Bazar
Jeszcze raz serdecznie zapraszam do polubiena fanpage'a bloga na facebooku Tutaj :) 
Share this PostPin ThisEmail This

28 komentarzy:

  1. przepiękna jest ta sukienka ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez te słoneczniki i tą sukienkę zrobiło się naprawdę romantycznie! Zestaw bardzo mi się podoba ;-). Swoim blogiem udowadniasz że można się bardzo fajnie ubrać za małe pieniądze, choćby kupując ubrania na bazarku.
    Pozdrawiam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś, z każdą stylizacją coraz lepiej wyglądasz :) super stylizacja i super miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwintesencja kobiecości, subtelności, piękna i wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie w tych kwiatach, fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz włosy <3
    śliczna sukieneczka
    fajny blog obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jak pięknie. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. O Maaatko, jakie Ty masz piękne włooosy*_* Ślicznie wyglądasz! Dziękuję za obserwację, również obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włosy :) powiedz mi jak można zaobserwować Twój blog :P bo nie widzę przycisku :P pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny plener do zdjęć:)
    obserwuję i zapraszam do siebie:)
    www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia masz ładną figurę
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka dziewczęca i zwiewna, jest śliczna.. ja bym tylko wymieniła buty na jednobarwne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz ;) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje włosy ! śliczne są ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta sukienka, a tło zdjęć cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia :) wyglądasz cudownie :)

    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna sukienka. ; )
    uwielbiam Twoje włoski . ; **

    http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka wyglada idelanie z bucikami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog ;)

    Obserwuje i zapraszam do mnie..
    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta sukienka :)
    pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog i super stylizacja!:) Obserwujemy? Ja już;)Oberwuję przez google + i GFC

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki! jakbyś mogła wysłac jeszcze komuś ten konkurs byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!