wtorek, 2 lipca 2013

I love shorts-Part II

Nie jest tajemnicą, że motyw galaxy jest ostatnimi czasy na topie.  Nie ukrywam jednak, że  w polskich sklepach stacjonarnych nie ma za dużego wyboru, jeśli chodzi o ubrania i dodatki w ten deseń. Na szczęście w internecie łatwo można znaleźć praktycznie każdą część "kosmicznej" garderoby. Dobrym pomysłem jest też samodzielne wykonanie galaktycznego wzoru-wystarczy mieć wybielacz, kolorowe spraye, trochę białej farby do zaznaczania większych obiektów  no i najważniejsze-dużo wyobraźni i inwencji twórczej:)
Skąd wziął się pomysł na galaktyczną modę? Motyw ten stał się popularny dzięki kolekcji słynącego z nietuzinkowych projektów francuskiego projektanta Christophe'a Kane'a.  Jak łatwo się domyślić, ceny Jego cudeniek przyprawiały o zawrót głowy. Na szczęście sieciówki szybko podłapały ten trend i teraz wszystkie dziewczęta na świecie mogą kupować ciuchy rodem z kosmosu, nie rujnując przy tym swojego portfela:)


 Szorty -Levis +DIY
Bluzka - Forever 18 (Wyprzedaż 10 zł)
Trampki- Converse

Share this PostPin ThisEmail This

18 komentarzy:

  1. fajna stylizacja.Spodenki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że bardzo wygodny set :) lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, świetny zestaw! : ))
    wszystko bym ci ukradła, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MEGA FAJNE SZORTY!!!

    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szorty , ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne spodenki! Super wyglądają z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne włosy, zawsze marzyłam o kręconych. :) Świetne szorty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne szorty <3. Zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne szorty :) fajnie wyglądaszdodałam Twój blog do obserwowanych, zapraszam serdecznie na moje bloga myloovelyfun.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty genialne :) ja w ostatnim czasie nabyłam legginsy z tym motywem.
    Świetny blog dodaje do obserwowanych! :)
    Pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinnaś częściej nosić szorty, ponieważ masz zgrabne nogi! Jeżeli chodzi o stylizację, jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, z wielką przyjemnością sie czyta i oczywiście zostaję na dłużej. Zapraszam równiez do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolor bluzki, a co do tenisówek to od roku próbujemy sobie jakieś fajne sprawić z mężem:) Musimy się zmobilizować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czadowo byłaś ubrana! Wszystko pięknie się ze sobą komponuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!