piątek, 23 sierpnia 2013

Little black dress-KONKURS!

Kochane i Kochani! W ostatnim poście ogłosiłam konkurs,  w którym wygrać można perfumy marki AVON Little black dress. Sa tą perfumy, które cechują się dużą trwałością i niezwykłym zapachem (wiem, bo sama ich używam!). Przez niektórych porównywane są do Channel No. 5. 
Nuty zapachowe tej niezwykłej wody perfumowanej to:
nuta głowy: afrykański imbir, kolendra, cyklamen
nuta serca: różowa peonia, gardenia, ylang-ylang, kwiat księżycowy
nuta bazy: drzewo mleczne, japońska śliwka, piżmo. 

CO musicie zrobić, by otrzymać tę niezwykłą wodę perfumowaną? 
Zasady konkursu są bardzo proste:)
1) Polub fanpage Buy cheap, look fit na facebooku
    
2) Zostań publicznym obserwatorem bloga.
3) W komentarzu pod  tym postem zamieść następujące informacje:
a) Lubię jako... (imię + pierwsza litera nazwiska)
b) Obserwuję jako -jeśli nie macie konta na blogerze  czy gmailu to ten punkt odpada:)
c) Adres email :)

DODATKOWO 
Wśród osób, które odpowiedzą na pytanie, dlaczego to oni powinni otrzymać Little black dress, wybiorę jedno zgłoszenie, które trzyma ode mnie nagrodę niespodziankę:)

Życzę powodzenia i zachęcam Was serdecznie do wzięcia udziału w konkursie/rozdaniu!
Konkurs tak jak napisałam w poprzednim poście trwa od 17.0.8.2013-31.08.2013 , wyniki ogłoszę maksymalnie 2 dni po zakończeniu konkursu!:)

Oprócz wody perfumowanej przewiduję nagrodę niespodziankę dla zwycięzcy i jedną nagrodę pocieszenia!  :)


PS Osoby, które zgłosiły się w poprzednim poście, oczywiście nadal biorą udział w konkursie i nie muszą zgłaszać się po raz kolejny:)




Share this PostPin ThisEmail This

31 komentarzy:

  1. świetny konkurs :) lubię te perfumy i rzeczywiście są tańszym odpowiednikiem chanel ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o niee to zupełnie inny zapach niż no5 :P a tak na marginesie to no5 dla mnie śmierdzą :P

    powodzenia wszystkim w konkursie życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chanel nr 5 nie znoszę więc to zapach raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. KONKURS
    Little black dress powinna trafić do mnie, ponieważ to ulubiony zapach mojej kochanej mamy. Zamawia go regularnie z Avonu i tak się składa, że zapach właśnie się jej kończy a za 2 tygodnie ma imieniny. Nie znam żadnej konsultanki AVON więc sama nie mam jak jej ich zamówić. Jeżeli uda mi się wygrać z przyjemnością podaruję jej ten zapach, a w życiu przecież o to chodzi aby dawać, a nie tylko brać, prawda?

    Lubię jako: Paula T.
    Obserwuję jako: PAULA
    Adres: paulatrzciałkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swoją drogą mam pytanie , czy to jakaś inna odmiana tych perfum ? Właśnie spojrzałam w kosmetyczkę mamy (oczywiście są tam jak zawsze, kończące się ale są! :) ) no i są w innej buteleczce. A dokładniej w takiej z przodu jak się patrzy to kwadratowej, smukłej, z czarną zatyczką, nakrętką czy jak to się mówi :) Czy to te same perfumy? Zmienili image może? Pytam z ciekawości, sama się nie orientuję w kosmetykach, jestem typem chłopaczycy, co przeważnie wychodzi w umalowanych zaledwie rzęsach i to tyle :D osobiście mam 1 perfumy od 5 lat "Halloween kiss" od taty i rzadko kiedy ich używam, chyba tylko wtedy gdy mam za dużo czasu i spojrzę na toaletkę i je zauważę nagle sobie przypominając że nie tylko tusz istnieje na tym świecie ;D
    Wracając do pytanka, czy to te same perfumy tylko w innej buteleczce?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to są dokładnie te same perfumy, są one dostępne w dwóch wersjach- w butelce z atomizerem i w butelce bez atomizera:) W konkursie można wygrać perfumy w butelce bez atomizera i jest to jedyna różnica, jeśli chodzi o te perfumy, które znalazłaś w kosmetyczce Mamy:)

      Usuń
    2. ach :) ok, dziękuję :)

      Usuń
  6. jeżeli chodzi o zapachy każdy ma swój gust - chanel no 5 to klasyka, podobnie jak mała czarna :) LBD jest również klasycznym zapachem, ale raczej klasyką avonu ;) co nie oznacza, że ich nie lubię - bardzo lubię, ale i tak moim ulubionym jest również chanel ale madmoiselle :)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jako Bernadetta Julia T
    Obserwuję jako Ciekawska Beti
    Adres email: blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia dla Wszystkich!
    Ja nie mam pojęcia, jak odpowiedzieć na pytanie, więc nie wezmę udziału ://
    zapraszam do mnie w wolnej chwili Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaprasszam również na nasz konkurs, w którym można wygrać efektowną bransoletkę "hope" :)
    http://arteaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię jako Wioleta R.
    Obserwuję jako Princessa Egoistka
    e-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię jako Ola K
    Obserwuję jako raampam.
    kurowska.olaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jako Katarzyna Kate
    Obserwuję jako Katarzyna Kate
    Adres email: panipieguska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jako: Kinga K
    Obserwuję jako: Kingszaa
    tabalugaa007@wp.pl

    Zapraszam : kingszaa.blogspot.com -konkurs! : D

    OdpowiedzUsuń
  15. Little black dress powinno trafić właśnie do mnie, ponieważ jakiś czas temu używałam tej perfumy, lecz teraz nie moge jej znaleźć.. Ten zapach był po prostu super ! Boję się zamawiać u jakiś konsultantek.. Wolę wszystko widzieć na własne oczy :)

    Zgłoszenie do konkursu wysłałam juz wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a) Lubię jako Katarzyna M.
    b) Obserwuję jako kejt97
    c) Adres email - kaka97_ns@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię jako Justyna B.
    justyna46@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jako Zofia Zocha
    Obserwuję jako kwiatowa isaura
    zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie jako Aleksandra K
    obserwuje jako olakossowska1
    olakossowska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie jako Aleksandra K
    obserwuje jako olakossowska1
    olakossowska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Aleksandra K
    olakossowska1
    olakossowska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie Avon, może się skuszę na ten konkurs

    OdpowiedzUsuń
  23. Konkurs bardzo fajny, wzięłabym udział, ale już mam takie perfumy ^^
    Pytałaś czego chciałabym uczyć będąc nauczycielką? oczywiście w-fu :D
    PS: Może wzajemna obserwacja....odpisz u mnie
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. a/ Lubię jako: Kamila K.
    b/ -
    c/ kartkazhiszpanii@wp.pl

    Powinnam dostać perfumy z siedmiu absurdalnych powodów:
    Po pierwsze mam świadomość tego, że czasopismo modowe Vogue istnieje od 1892r.
    Po drugie wiem co to szmizetka, panier oraz deshabille, peep-toe, nerdy, bandeau i bufka ;)
    Po trzecie dlatego, że pierwsza polska agencja modelek plus size powstała w 2005r., a po czwrate dlatego, że pierwsze biustonosze postały w starożytnej Grecji! 
    Po piąte dlatego, że bezinteresownie pragnę wszystkich uświadomić, iż wg magazynu Times, w rankingu 10 największych modelek wszech czasów pierwsze miejsce zdobyła Gisele Bundchen.
    Po szóste dlatego, że Rachel Zoe, która ubiera m.in. Cameron Diaz, Demi Moore i Anne Hathaway zarabia od Od 18 tys. dol. na rok do 10 tys. dol. za jeden dzień pracy ;)
    No i po siódme, dlatego, że słownik języka polskiego przedstawia pojęcie „ciucholand” w siedmiu potocznych odsłonach: sklep z odzieżą używaną; ciuchland, lumpeks, lumpex, szmateks, szmatland, bublownia.


    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam na MP Twój wpis w wątku obserwacja za obserwację. dodałam Cię właśnie do obserwowanych i liczę na to samo :)

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!