poniedziałek, 7 października 2013

Leather skirt

Wykorzystując ostatnie słoneczne i stosunkowo ciepłe dni postanowiłam wyjść z domu bez kurtki/płaszcza chyba już ostatni raz w tym roku. Spódnica z eko skóry jest świetnym pomysłem na jesienną stylizację, ale na moim blogu mogliście zobaczyć ją  też w wiosennej odsłonie tutaj:) Połączenie stylu sportowego z eleganckim nikogo już chyba nie dziwi. Jedni je kochają, drudzy nienawidzą. Dla niektórych sportowa elegancja to synonim tandety i ślepego podążania za trendami, dla innych to pomysł na udaną i nieszablonową stylizację. Jestem zdania, że wszystko jest dla ludzi, trzeba jednak uważać by nie przesadzić i tym samym nie narazić się na śmieszność:) A Wy co uważacie o połączeniu sportowych i eleganckich części garderoby w jednym outficie?:)
 

 
 
 
 

PS To pierwsza sesja zrobiona moim nowym Nikonem:)
 
Bluzka-SH
Spódnica- Allegro (50zł+przesyłka)
Zegarek-Allegro (prezent)
Torebka-Puccini
Buty-Flippo (139 zł wyprzedaż w Factory Outlet)
Share this PostPin ThisEmail This

31 komentarzy:

  1. świetne połączenie i piękne buty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz
    bluza przepiękna


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się bardzo podoba :) zestawienie słów sportowa elegancja może wydawać się dziwne, jednak w Twojej stylizacji widać, że jest to zestawienie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica i buty są cudne *,*

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzka, super Ci w tym kolorze :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwa z Ciebie szafiarka, super to wyglada, zdjecia rewelacyjne ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluza :) lubię połączenia czerwieni z czernią :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo ciekawa i wyglądasz jak zawsze świetnie. Jak dla mnie bardzo odważna.
    Pozdrawiam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica już chyba zbyt mi się opatrzyła, ale bluzka i buty super! :) Fajnie, że w ten sposób wykorzystałaś ostatni z cieplejszych dni.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam skórzane ciuchy! Fajnie, że się robią znowu modne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Sesja zdjęciowa również bardzo ciekawa :) Jestem pod wrażeniem. Świetny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz,świetne połączenie , buty na zgrabnych nogach fajnie się prezentują pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne botki, fajnie by było gdyby były skórzane ;) (A może i są ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódniczka ! :o
    Może wspólna obserwacja?(odpowiedz u mnie)
    http://bigeers.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :) Cudowne botki :) +Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw ;) .
    obserwuję i zapraszam do mnie ;))
    http://probkomaniaczki.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! ♥

    Zapraszam - > www.caramellovee.blogspot.com
    Obserwacja = Obserwacja
    Komentarz = komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna spódniczka i rewelacyjna stylizacja! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. PIĘKNA SPÓDNICZKA <3

    www.kpfashionn.blogspot.com Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem po stronie tych, którzy kochają takie połączenia :) uroczo wyglądasz w tym dresiku do spódniczki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!