niedziela, 3 listopada 2013

Wyniki konkursu!

Kochani! Nadszedł deszczowy listopad, mam nadzieję, że ani dla mnie ani dla nikogo z Was nie będzie to miesiąc jesiennej chandry i depresji. Narazie pogoda nam nie sprzyja, ale skoro w październiku mogliśmy mieć temperaturę powyżej 20 stopni, to kto wie, może listopad zaskoczy nas jeszcze piękną złotą polska jesienią. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zdjęcia zrobione jeszcze w październiku pewnego ciepłego słonecznego dnia. Tym razem możecie zobaczyć okulary od FIRMOO w całej stylizacji:)



 Okulary- Firmoo
Marynarka - SH (Atmosphere)
Bluzka -C&A (wyprzedaż 20 zł)
Spodnie - AE Woman (wyprzedaż 9 zł!!!)
Buty-New Look
Naszyjnik-House (wyprzedaż 5 zł!!)
Torebka-SH

A teraz wyniki konkursu, na które zapewne czeka część z Was!
Do wylosowania zwyzięzcy użyłam generatora ze strony www.random.org zakładając, że najstarszy komenatrz posiada numer 1, a każdy kolejny 2,3... itd. 
A więc wynika z tego, że okulary od Firmoo otrzyma Marta Drańko! Serdecznie gratuluję i już zaraz wysyłam maila do zwycięzcy! Dziękuję Wam wszystkim za wzięcie udziału w konkursie i zachęcam  do odwiedzania Buy cheap, look fit i śledzenia fanpage'a na facebooku, gdyż  z pewnością nie była to ostatnia okazja, by wygrać coś fajnego na moim blogu!











Share this PostPin ThisEmail This

16 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw - elegancko i z klasą. Cudowną masz torebkę, szczerze zazdroszczę.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:

    http://magdulablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz w tych spodniach, zazdroszczę nóg ;p
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny masz naszyjnik:) Świetne zdjęcia;) Jesień jest taka piękna;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw <3
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie :D -> http://night-luck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Najbardziej w tej stylizacji urzekły mnie buty i niebieski naszyjnik.
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ceny! az ciezko uwierzyc. a wyglądasz classy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) naszyjnik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz..obserwuję i liczę na rew!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. co za piękny zestaw, perfekcyjnie dopasowany Wyglądasz rewelacyjnie tak trzymac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie! :) Love Your style! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się ten zestaw ! obserwuję :)

    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super okulary :) piękna stylizacja!
    Zapraszam do siebie, bedzie mi bardzo miło!
    http://wspodnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że wyglądasz rewelacyjnie!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!