niedziela, 16 lutego 2014

Floral shirt

Bardzo chciałam pokazać Wam tę koszulę, a że pogoda za oknem nie pozwala jeszcze na to, by bezkarnie (tzn. nie "łapiąc" przy tym potwornego przeziębienia) wychodzić na dwór bez  kurtki i szalika, zdjęcia zostały zrobione w domowym zaciszu. Bardzo lubię koszule, które mimo iż są wykonane z bardzo cienkiego materiału (np. szyfonu) nie prześwitują. Ta koszula pochodzi ze znanego Wam (jeśli uważnie śledzicie bloga:P) internetowego sklepu PERSUNMALL. Urzekła mnie niezwykłym ręcznie malowanym printem w przepięknym kobaltowym kolorze. Poza tym, mimo rozmiaru S widniejącego na metce, powiedziałabym, że jest to koszula bardziej oversize, a ja uwielbiam wszystkie rzeczy o takim kroju ( TUTAJ link do innego postu z koszulą oversize w roli głównej :) )





Fot. Ilonka:*
Koszula - PERSUNMALL <click>
Spodnie-Bershka
Share this PostPin ThisEmail This

15 komentarzy:

  1. Świetna koszula :)

    Pozdrawiam,
    W.
    www.dokultury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta koszula, mam na nią oko już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej koszuli. uwielbiam niebieski!
    pozdrawiam i zapraszam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie ci w tej koszuli:*
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    > www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh! super wyglądasz! koszula przeurocza! :) bardzo mi się podoba. a i wnętrze ładne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula piękna a jej właścicielka przeurocza, świetna stylizacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna koszula!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula przepięknie na Tobie leży, a laptop jest czysty jak łza! Do tego wszystko świetnie podkreśla Twój cudowny makijaż! Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!