środa, 26 lutego 2014

Trends Spring-Summer 2014

Moja laba dobiegła końca, wczoraj zaczął się nowy semestr, więc trzeba brać się do roboty (taaa, z pewnością przypomnę sobie o tym w czerwcu w okolicy sesji :) ).
Podczas mojego krótkiego odpoczynku znalazłam  trochę wolnego czasu, by przejrzeć czasopisma lifestylowe i zobaczyć co w "modowym światku" piszczy- w końcu jesteśmy świeżo po Fashion Weekach w Nowym Yorku, Sztokholmie i Milanie. Jak zwykle projektanci prześcigali się w co bardziej wymyślnych projektach, w których raczej trudno byłoby pokazać się na ulicy, nie będąc przy tym uznanym za uczestnika balu przebierańców. Kilka trendów przypadło mi jednak do gustu, więc przygotowałam dzisiaj  krótkie zestawienie co według projektantów i sieciówek będzie hitem tej wiosny.

1) Ubrania w kwiatowy print-bluzy, koszule, spodnie. Nie jest to żadna nowość, więc może zamiast wydawać pieniądze, trzeba głębiej przeszukać własną szafę?:)
Persunmall ok. 70 zł

Zara 149zł

2) Black & white. Oho-również nic nowego, być może uda nam się zaoszczędzić sporo pieniędzy:)
Persunmall ok 60zł.

H&M 129 zł

3. Boyfriendy. Uff-bałam się, że będą gwiazdą tylko jednego sezonu:)
H&M 79 zł
3. Pastele-łączone razem podobnymi odcieniami w jeden uroczy look. Z pewnością każda z Was posiada jakąś rzecz w pastelowych kolorach :)
AreYouFashion 86,90 

Stylowe buty 59 zł

Zara 149 zł

4. Neony- wydawać by się mogło, że jeśli pastele, to nie neony. W świecie mody jednak wszystko jest  możliwe!:)
Persunmall ok 60zł

Zara 169zł

Stylowe buty 79zł

5. Metaliczony połysk- trend rodem z kosmosu, ale trochę szaleństwa jeszcze nikomu nie zaszkodziło:)
Sinsay 69,90 zł
River Island ok 100 zł

6. Mix wzorów:
Sinsay 29 zł

F&F 65zł


Sinsay 24,99


Trendy trendami, w modzie chodzi jednak przede wszystkim o to, by z tych wszystkich "hitów" wybrać to co pasuje do naszej osoby i  w czym czujemy się komfortowo.  A wam, który pomysł projektantów najbardziej przypadł do gustu?:)







Share this PostPin ThisEmail This

6 komentarzy:

  1. Świetne wzory :) Bardzo podobają mi się te floralne.

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańczowy sweter najbardziej przypadł mi do gustu idealny do mojej figury pędzla!!!
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, boyfriendy!!! Od dawna chciałam mieć takie spodnie, ale do tej pory nie mogłam ich znaleźć w żadnym sklepie. Podoba mi się również pomysł na mix wzorów :) Uwielbiam legginsy w takim stylu. Fajnie by było zakupić kolejne! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!