środa, 5 lutego 2014

Wyprzedaże! :)

Ciężkie czasy nastały dla mnie i mojego bloga. Nie chcę kolejny raz tak samo się tłumaczyć, ale sesja i wszystkie zaliczenia pochłonęły  ( i nadal pochłaniają) cały mój wolny czas. Został mi jeszcze jeden egzamin i mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu będę mogła cieszyć się spokojem ducha i chociaż chwilką wolnego czasu. Pechowo okres wyprzedaży nałożył się na czas zaliczania egzaminów i kolokwiów na mojej uczelni. Na (nie)szczęście moja bardzo słaba silna wola, nie pozwoliła ominąć tych wszystkich okazji i zamiast ciężko zakuwać,  "marnowałam" jakże cenne godziny w poszukiwaniu cenowych perełek :)
Poniżej zdjęcia i ceny! 



 


Zdjęcia zostały zrobione przez świetnego fotografa Pawła. Zapraszam Was na jego stronę!:)

Parka-H&M (75 zł!)
Spodnie- Zara (89 zł, ale parę dni później było 59 zł...)
Buty-Venezia (280 zł  wyprzedaż 30% rok temu)
Swtere-Reserved (29 zł)
Torba-Puccini (SH)
Rękawiczki-Vero Moda (15 zł w Factory Outlet)
Share this PostPin ThisEmail This

17 komentarzy:

  1. śliczna torebka masz piękne włosy ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny cały zestaw ale mi najbardziej podoba się sweter:) Chyba sama wybiorę się na małe zakupy.

    Pozdrawiam: kosmetyczkawpodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, ładna torba, rękawiczki zamienilibyśmy na skórzane, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia i ciekawa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja!!! Bije od Ciebie taka naturalność.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zdjęcia i tak w okolicach uczelni :P pewnie w przerwie między zajęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cenowe perelki cię upiększaja . Wszyskie do ciebie są dopasowane i o dziwo zaden zestaw się nie powtarza

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetne zdjęcia :)

    pozdrawiam,
    W.
    www.dokultury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, wszystko bardzo fajnie ze sobą współgra :)

    ___________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweter i kurtka ;) Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są super wykonane, ale i tak nic nie przebije Dwóch Najlepszych Fotografów we Wro :) Świetna stylizacja i musisz również mnie kiedyś zabrać na takie przeceny! Serdecznie pozdrawiam, Guli Guli Gulasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje z Pomorza są urocze, mam nadzieję, że zdąże je nabyć we Wro. A poprzednio prezentowany biały sweter - cudeńko! Kupiłam przez polecaną przez Ciebie stronkę. Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!