sobota, 28 czerwca 2014

Hity wyprzedaży 1

Kochani! Sesja już zakończona, ale miałam jeszcze parę rzeczy do roboty, a pogoda nie pozwalała na letnią stylizację, a nie chciałam znowu Was zanudzać outfitem w długich spodniach i swetrze:) Dzisiaj post bez stylizacji, ale przygotowałam dla Was za to zestawienie najlepszych promocyjnych hitów, jakie można znaleźć w centrach handlowych we Wrocławiu :) (w większości przypadków dotyczy też to innych miast, bo przypuszczam, że sieciówki, mają podobny system sprzedaży)

1) Mój absolutny numer 1. SKLEP ALDO RENOMA -50% na wszystko od już przecenionej metki.


Z powodu likwidacji sklepu do 10 lipca trwa tam wyprzedaż wszystko -50% od już przecenione ceny. Tym sposobem, sandały kosztują już od 20-60 zł, a męskie skórzane eleganckie buty (tzw. pikolaki:P)  ok.130 zł ( Ja kupiłam swojemu K. za 127,5 i są naprawdę ładne).


2. Outlet House, Mohito, Cropp, Reserved, Sinsay w FACTORY OUTLET, Sukienki Mohito 29,90 zł
Stroje kąpielowe podczas weekendu 28-29 czerwca 14,99 zł komplet

Która z nas nie kocha sukienek Mohito? Są prześliczne i na maxa kobiece. Teraz w Factory kosztują niespełna 30 zł. Jest duży wybór fasonów i rozmiarów, także nie zwlekajcie, tylko pędźcie do Factory.

3. Salon Intershoe Factory Outlet, Wszystkie buty po 49,90zł, 69,90 lub 99,90 zł.


Tutaj chyba nie muszę więcej mówić, skórzane, solidne buty w cenie poniżej 100 zł? Oczywiście wybór z każdym dniem jest coraz mniejsza i nie ma się czemu dziwić, dlatego jeżeli poszukuje balerinek, albo porządnych butów na obcasie, radzę wybrać się do Factory jeszcze dzisiaj:)

4. Reserved, Pasaż Grunwaldzki (ale przypuszczam, że prawdopodobnie każdy salon w Polsce)


Tutaj nie chodzi mi o jakąś konkretną wyprzedaż, ogólnie można dostać ciekawe rzeczy w dobry cenach. Torebki Reserved już od 45 zł( zarówno Shopper Bag jak i mniejsze).  Skórzane botki i sandały już od ok. 70 zł, a balerinki w ciekawych fasonach od 29,90 zł. No i oczywiście mnóstwo świetnych bluzek i spódnic, za które nie wydamy majątku, a trzeba mieć na uwadze to, że promocje dopiero się rozkręcają, więc ceny na pewno będą spadać!:)

To chyba wszystkie promocje, które najbardziej spodobały mi się w ostatnim czasie. Mam zamiar co jakiś czas robić dla Was przegląd takich wyprzedażowych perełek. Mam nadzieję, że uda Wam się dzięki temu zaoszczędzić parę ładnych groszy na naprawdę wartościowych rzeczach;) Chcecie więcej takich postów?:)
Share this PostPin ThisEmail This

5 komentarzy:

  1. szkoda, że u mnie nie ma outletu mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, żę u mnie nie ma Factory...
    sukienki mohito za 30 zł - marzenie.....
    ja jutro wybieram się na wyprzedaże

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lubemu podpowiedziałam, że jakby był przypadkiem w Factory i mijał Mohito... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach Reserved... <3
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecę do Aldo w ten weekend, mam nadzieję że półki nie będą jeszcze puste ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!