niedziela, 7 września 2014

Second hand #2

Post pojawia się z małą obsuwą, gdyż cały wczorajszy dzień zleciał mi na delektowaniu się piękną pogodą z przyjaciółmi:) Mam nadzieję, że mi wybaczycie!:)

Tym razem 5 nowości upolowanych w SH, wszystkie są w stanie prawie idealnym ( ja nie zauważyłam śladów użytkowania, może bardziej wprawione oko coś by dostrzegło:) )
A czy Wy chodzicie do second handów regularnie( np. w każdą sobotę na dostawę:P ), czy tylko od okazji do okazji? Jaką najlepszą rzecz udało Wam się znaleźć w takim sklepie?:) Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach!:)



 Sweterk już miał swój debiut na blogu TUTAJ.




Share this PostPin ThisEmail This

10 komentarzy:

  1. podoba mi się drugi sweterek:)

    _______________
    a u mnie? nowy post
    fashionowo i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to zawsze coś upolujesz :) Ja chodzę tylko od czasu do czasu, najczęściej w sobotę na wyprzedaż :) ale warto też się wybrać na dostawę, ale w systemie na kg ;) takie jest moje zdanie :) najbardziej podoba mi się marynarka i bluzeczka o kolorze koralowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wlasnie taki zakiecik poszukuje :3 slodziutki swtereek !

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek bardzo fajny :) u mnie też lumpeksowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 bluzeczki ekstra. muszę cię kiedyś wypożyczyć na zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja SH omijam szerokim łukiem, jakoś nie mogę się przemóc do używanej odzieży. Mam zbyt bujną wyobraźnię chyba. Nie zmienia to jednak faktu, że można znaleźć tam bardzo interesujące ubrania, fajowy t-shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki sweterek :) ja już z rok nie byłam w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna koszulka i sweterek :) Ja mam połowę szafy z lumpeksów. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety w SH, do których zaglądałam nie było nic ciekawego a może to ja nie miałam cierpliwości na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wczoraj się nachodziłam po SH i nic nie upolowałam. Twoje łowy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!