wtorek, 6 stycznia 2015

Navy blue coat


Moi drodzy! Proszę nie brać ze mnie przykładu! Kiedy na dworze jest zimno należy mieć na głowie czapkę! Ja niestety swoją szarą ze świątecznego wpisu zgubiłam ( trzeba mieć zdolności, żeby zgubić czapkę, wiem), podobnie jak rękawiczkę z tego posta (na szczęście kupiłyśmy sobie z S. takie same, więc się wymieniamy:D ). 
Styczeń jest czasem wyprzedaży zarówno w naszym kraju, jak i w Anglii czy Niemczech, dlatego jeśli macie zaoszczędzone trochę grosza, albo jesteście świeżo po wypłacie zachęcam do zrobienia zakupów. Oczywiście z głową, nie kupujmy wszystkiego na hura, tylko dlatego, że jest przecenione o 70% ( co też nie zawsze jest zgodne z prawdą), ale zaopatrzmy się w rzeczy, które na pewno się nam przydadzą i będą służyć długi czas. Do takich rzeczy należą z pewnością spodnie, które mam na sobie, a udało mi się je kupić za 25 zł, co wydaje mi się, w przypadku spodni woskowanych, jest ceną bardzo atrakcyjną :).
Co najlepsze wyprzedaże nie dotyczą tylko sieciowych sklepów, ale również lumpeksów (wczoraj w moim ulubionym SH, gdzie najniższa cena to 3 zł za sztukę w ostatnim dniu przed dostawą, można było kupić wszystko za 1 zł- wydałam całe 7 zł!!)






Fot. Sylwia
Płaszcz- Vera Puccini ( SH 3 zł)
Szalik - Pożyczony:)
Rękawiczki - Medicine ( 10 zł)
Spodnie -  Only ( 25 zł, wyprzedaż Factory Outlet)
Buty- Venezia ( 280 zł, wyprzedaż Factory Outlet 2 lata temu)
Share this PostPin ThisEmail This

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie :) O tak czapka to konieczność przy takich mrozach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice!

    _____________________________
    # new in January
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny płaszczyk i świetne zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look. Plaszczyk rewelacyjny zazdroszczę zakupu :-) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.
    P.S. Dziękuję za komentarz w konkursie świątecznym, może razem zrobimy jakiś konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam zakupy w lumpexach. Mam mnóstwo takich " firmowych" perełek.
    Twój plaszczyk bardzo mi się podoba, a spodnie świetnie leżą. Kozaczki wow!!!!
    Ślicznie wyglądasz.

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie z czerwonymi rękawiczkami, oryginalne : )

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twój wpis. Ja nie jestem zakupoholiczką, a zdrowy rozsądek w CH jest bardzo pożądany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNA STYLIZACJA.
    BARDZO MI SIĘ PODOBA TWÓJ LOOK.

    PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne polaczenie!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/ktory.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem totalnie kompulsywna jeśli chodzi o kupowanie w lumpach, tyle że pod kątem tkanin. Dzisiaj wpadłam do lumpa pod blokiem, wyszłam lżejsza o "całe" sześć złotych i cięższa o naręcze cudnych tkanin. Ależ będą cudowności! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kozaki! Te czerwone rękawiczki są ciekawym akcentem. Bardzo fajne rzeczy znajdujesz, ja niestety nie mam siły i cierpliwości na zakupy w sh i outletach, nawet do galerii jadę tylko wtedy, kiedy muszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na wyprzedażach zaszalałam tak, że teraz przez długi czas na nic nie będę mogła sobie pozwolić chyba;>
    Zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gubienie czapek i rękawiczek to moja specjalność:) A płaszczyk ładny. Zwraca uwagę!
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszcz, zawsze chciałam mieć coś w tym stylu :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny płaszczyk !!!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny look :) Płaszczyk jest śliczny :) Kochana chciała bym Cię prosić o pomoc -o klik w link choies w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Ja nie wiem jak Ty zawsze znajdujesz te super przeceny, ale ja praktycznie nigdy nie mogę na nie trafić! Zazdroszczę Ci! Muszę się kiedyś z Tobą, Najlepsza na świecie Bloggerko, wybrać do sklepów! ;) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!