sobota, 7 lutego 2015

Firmoo glasses once again and giveaway

Hej kochani!
Jeśli chociaż czasami zaglądacie na fanpage bloga <KLIK>, to pewnie widzieliście, że w końcu udało mi się kupić nowe okulary! Z poprzednimi (fioletowymi) byłam bardzo zżyta, ale nie były już one pierwszej młodości, a dodatkowo zmieniła mi się wada. Z racji tego, że noszę okulary od 4 roku życia, pogodziłam się już z faktem bycia okularnicą i z każdą nową parą eksperymentuję coraz bardziej:)
Tym razem postawiłam na okularki w stylu "Ula Brzydula" -  zajmują mi pół twarzy, ale dobrze się w nich czuję i już wiem, że nie potrafiłabym wybrać żadnej mniej rzucającej się w oczy pary:)

Dla bystrych (czytających tytuł posta) nie będzie zdziwieniem, że okulary pochodzą z FIRMOO :) Oprócz okularów dostałam jak zwykle 2 rodzaje etui (standardowe i saszetkę), ściereczkę do okularów i śrubokręcik na wypadek poluzowania się jakichś śrubek. Paczka była dobrze zabezpieczona i przyszła do mnie w ciągu 2 tygodni od daty zamówienia. Na stronie codziennie mogłam śledzić co dzieje się z moją przesyłką:) Okulary są dobrej jakości, może to nie to samo co Guci czy Versace, ale kochani pamiętajcie, że kosztują one naprawdę grosze. Także stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry!
Uwielbiam FIRMOO za wybór ramek, niesamowite ceny, przemiłą obsługę i  AKCJĘ FREE GLASSES :) Jeśli chodzi o to ostatnie, spośród dostępnych modeli, możecie wybrać okulary, które trafią do Was praktycznie za darmo (należy pokryć koszty przesyłki, ale kto nosi okulary ten wie, że kupienie ciekawych ramek wraz ze szkłami w cenie poniżej 60 zł, lub ok. 100 zł, gdy wybierzecie jakieś dodatkowe opcje, jest równie prawdopodobne, jak to, że w najbliższym losowania Lotto wygram milion).
PS Przejdźcie do końca posta bo czekają tam dwie niespodzianki!!! :)


Sweter- George ( SH 5 zł), Koszula - Sinsay (prezent), Kołnierzyk-House ( 29 zł)
Co sądzicie o dwóch kołnierzykach w jednym??

Spónica- Allegro ( ok. 50 zł)
Buty- Reserved ( wyprzedaż 169 zł)

NIESPODZIANKA NR 1
Wśród osób, które polubią mojego bloga na facebooku,
  
i odpowiedzą w komentarzu na pytanie dlaczego fajnie jest być okularnikiem, 
rozdam 5 voucherów o wartości 15$ na wykorzystanie w sklepie Firmoo :) 

Proszę zgłaszać się według szablonu:
1. Odpowiedź na pytanie
2. Lubię jako imię i pierwsza litera nazwiska
3. Adres email
 Akcja dotyczy zarówno okularów korekcyjnych jak i słonecznych!!:)
Nie zwlekajcie i weźcie udział w konkursie już dziś!
Konkurs będzie trwał w dniach 7.02.2015 do 14.02.2015 do godz.23.59
Wyniki ogłoszę 15 lutego:)
Voucher będzie świetnym walentynkowym prezentem!:)

NIESPODZIANKA NR 2
Proszę, bierzcie i śmiejcie się z tego wszyscy, tak oto bowiem wyglądałam, gdy byłam dzieckiem i nie mogłam wybrać sobie okularów firmy FIRMOO :D
Pozdrawiam Was i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie!!:)
Share this PostPin ThisEmail This

23 komentarze:

  1. Oj pamiętam Cię taka mądralińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej to było w zerówce!! Mądralińska byłam dopiero w podstawówce, a wtedy to były już inne okulary:D

      Usuń
    2. oj tam ... a pamiętasz czerwony blok

      Usuń
  2. bardzo fajne połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaką Ty masz zachwycającą urodę!
    Mój Boże - za takie włosy, to dałabym się pokroić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań, przestań:D Zawsze każdy w inna stronę:) Nie narzekam, ale jakbym miała proste to bym się cieszyła:)

      Usuń
  4. Mamy się wspólnego również noszę okulary od 4-ego roku życia, ale niedawno zainwestowałam w soczewki świetna sprawa.
    Ciekawie wygląda sweterek z koszulą, ładnie połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też bym chciała nosić soczewki, ale słyszałam kiedyś, że w sytuacji gdy ma się plusy to to nie jest taka łatwa sprawa...

      Usuń
  5. No, nareszcie mogę spokojnie wejść i nadrobić zaległości związane z Twoim blogiem! Pewnie już się domyślasz kto to pisze :) Wg mnie połączenie dwóch kołnierzyków jest bardzo fajnie, ale jak chodziłam po sklepach, to nigdy nie mogłam znaleźć fajnego kołnierzyka, no i teraz tak jest, że nie mam żadnego :( Ale mogę się zadowolić widokiem Twojego kołnierzyka w tej stylizacji :D Jeśli chodzi o nowe okulary to są ekstra! A dwie niespodzianki na końcu to super pomysł, ale niestety nie mogę z niego skorzystać, ponieważ nie noszę okularów :( PS Jak byłaś młodsza to byłaś tak samo piękna jak jesteś teraz :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli chyba jako pierwsza wezmę udział w konkursie! :)
    Co prawda nie noszę okularów na codzień, jednak letnią porą są one nieodłącznym elementem mojego codziennego stroju, ponieważ jako, że nie jestem już najmłodsza ;)))) to muszę dbać o to aby nie przybywało mi za szybko zamrszczek mimicznych, a niewątpliwie jak słoneczko mocno świeci i marszczymy czoło i nos aby dostrzec coś przez promienie słoneczne, tychże zmarszczek nam przybywa. W związku z tym, aby opóźnić działanie czasu noszę okulary przeciwsłoneczne i chciałabym do swojej kolekcji dołączyć okulary FIRMOOO :) Lubię jako Ilona W. ilonawroblewska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tych zmarszczek to masz już co nie miara także okulary słoneczne są bardzo potrzebne:P Haha:)

      Usuń
  7. Urocze zdjęcie z dzieciństwa ;) Jestem wielką fanką Twojego kociego sweterka ;)

    Noszę okulary już prawie 9 lat. Początkowo bardzo niechętnie, z obrażoną miną i ogólnym wyrazem zażenowania. Sądziłam, że wyglądam jak cymbał, ufo czy pseudo-mądrala. Z biegiem czasu moje nastawienie do okularów uległo zmianie. Jako filolog przedstawię sprawę metaforycznie. Rzeczywistość bez okularów przypominała mi telewizję analogową. Obecnie nie wyobrażam sobie życia, gdyż dzięki nim widzę świat w jakości full HD (każdą plamę, pojedyncze włosy,oczko w igle, główkę szpilki, delikatne drgnięcie kącika ust mojego ukochanego zapowiadające uśmiech).
    Dzięki okularom wiele osób odbiera mnie poważniej i profesjonalniej, zaś ja zyskuję na elegancji, powadze i wyglądzie "rzetelnego okularowego" filologa. No i najważniejsze! Dzięki np. nowym oprawkom staję się nawet dla bliskich mi ludzi nierozpoznawalna (co prawda na jakiś czas), przez co mam czas na szeroko pojętą obserwację otaczającej mnie rzeczywistości (oczywiście w wymiarze full HD).
    Tak więc okulary są moimi pryzmatowymi oczami na świat; moim elementem charakterystycznym i sposobem na ucieczkę.Dlatego fajnie jest być okularnikiem. Lubię jako Karolina P. karolinapetryk1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Tobie zawsze mogę spodziewać się cudownego komentarza:) To prawda okulary sprawiają, że wygląda się poważniej i często jest się też traktowanym poważniej. Ale taki stan ma miejsce chyba już w poźniejszych latach, bo w dzieciństwie jest się bardziej odbieranym jako "mądralińska":D :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Piękne okulary, wygladasz fantastycznie ;)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka i sweterek prześliczne! Masz cudowne kręcone włosy<3 Zdjęcia są super.

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no okulary strzał w dziesiątkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja bardzo mi się podoba połączenie koszuli, kołnierzyka i sweterka. Na początku jakoś nie byłam przekonana do Twoich nowych okularów ale teraz mi się nawet podobają.
    1. Nie wiem czy fajnie być okularnikiem wiem na pewno że w okularach człowiek zawsze wygląda mądrzej. Czasem nie widać wyrazie brzydoty świata i aby kupić okulary trzeba naprawdę się namęczyć. Przymierzyć nowe oprawki zrobić sobie zdjęcie w tych oprawkach i następnie założyć stare okulary z właściwymi szkłami. Zobaczyć jak się wygląda w tych nowych oprawkach. Procedurę powtarzamy do skutku aż wybierze się te w, których wyglądamy najlepiej. Z boku wygląda to naprawdę zabawnie :-)
    2. Lubię jako : AniaF., ManufakturaBlysKotek
    3. Adres email : manufakturablyskotek@gmail.com
    Zapraszam do polubienia mojego bloga na facebooku
    https://www.facebook.com/KotekAnn

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog!:) zapraszam do siebie rozkręcam się małymi kroczkami!:)
    http://magda-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha super! :) Zdjęcia prześliczne ;) Ja też noszę okulary ale tylko czasami. I również wybieram te "odlotowe" ;) Lubię kiedy rzucają się w oczy. Twoje są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie skradło Ci cały post ! Super :D Ja też czekam na przesyłkę od firmoo...już ponad miesiąc - czeka sobie w urzędzie celnym w Zabrzu nie wiem na co, miałaś szczęście że do Ciebie dotarła tak szybko :) Kochana klikniesz u mnie w link?♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie dobrane okulary i do tego ten sweter pod kolor ;) Ogólnie rzecz biorąc pasują Ci okulary, widzę po zdjęciu z dzieciństwa, że wadę miałaś już od początku. Dzieciom trudno jest zaakceptować to, że noszą okulary, dopiero w późniejszym czasie, jak dorosną przekonują się, że to wszystko dla ich dobra i, że wcale nie jest to takie złe. A jeśli jednak im się to nie podoba to po prostu zakładają soczewki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!