niedziela, 5 lipca 2015

#UltimateVegasOutfit

Jeśli ktokolwiek powie Wam kiedyś, że na magisterce jest już luz, to nie wierzcie tym słowom!!! Miałam tyle zaliczeń, że aż mi samej nie chciało się wierzyć, że to prawda. Na wykładach i niektórych ćwiczeniach w ciągu semestru nie miałam okazji (a raczej możliwości) się pojawiać, lub pojawiałam się sporadycznie, a to przysporzyło mi jeszcze więcej zaległości. Na szczęście wszystko mam już za sobą. Udało mi się wygrać tą nierówną walkę z Politechniką i wracam do świata blogowania (i w ogóle do życia!!) z tarczą:)

Zostałam zaproszona do wzięcia udziału w wyzwaniu #UltimateVegasOutfit gdzie moim zadaniem było stworzenie stylizacji inspirowanej Las Vegas. Jak dotąd nie dane mi było odwiedzić USA, chociaż mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości odwiedzę ten kraj. 


Las Vegas to miasto, które nigdy nie śpi, a życie budzi się tam dopiero późnym wieczorem. To raj dla hazardzistów i ludzi spragnionych mocnych wrażeń i rozrywki. Kto z Was oglądał KacVegas, ten wie, jak może skończyć się spędzenie zaledwie jednej nocy w tym szalonym miejscu :D. Z tego właśnie powodu w swojej stylizacji wybrałam cekinową sukienkę- świetną towarzyszkę imprez do białego rana. Ale jednak czegoś w tej stylizacji brakuje... Tak, już wiem! Małej torebki od Chanel lub Prady pełnej dolarów lub złotych kart kredytowych bez limitu :)


A jak wyglądałaby Wasza stylizacja inspirowana Las Vegas?:)

Sukienka- River Island (SH)
Buty- Deashop (%49 zł)
Bransoletki- handmade :)
Share this PostPin ThisEmail This

6 komentarzy:

  1. przepiękna sukienka:) wyglądasz zjawiskowo:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukienka!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i na temat, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) cudownie! cekiny to jest to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!