poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Biała sukienka w stylu boho

Po raz kolejny blogowanie musiało zejść na ostatni plan. Tym razem odpuszczę sobie tłumaczenie, bo ile można Was męczyć, że nie było czasu, że to ważniejsze, a tamto nie cierpiało zwłoki. Cóż life is brutal and ful of zasadzkas. Już niedługo będę miała o wiele więcej czasu (tak wiem, mówię tak po każdej sesji, po każdym pracowitym tygodniu, w sumie to za każdym razem tak mówię), ale tym razem będzie inaczej. Jedno co mogę powiedzieć, to to, że na blogu będzie się pojawiało mnóstwo postów  z ciekawych, ślicznych i mam nadzieję gorących miejsc!:D Na razie nie chcę zdradzać nic więcej, ale gdy nadejdzie ta wiekopomna (:P) chwila, z pewnością wszystko Wam wyjawię:)

Tymczasem prezentuję Wam post z rzeczami pochodzącymi ze sklepu Dressgal. Można tak ubrania/ dodatki w cenach od kilku do kilkunastu dolarów, a przesyłka do Polski kosztuje ok. 8$. 


Torebka jest super, bardzo podoba mi się jej boho styl i kolor. Jeśli chodzi o sukienkę, to również nie miałabym większych zastrzeżeń, bo ma ładny krój i fason (także nawiązujący do stylu boho), jednakże od pasa w dół była tak prześwitująca, że nadawałaby się jedynie na plażę. W moim założeniu miała to być sukienka na letnie spacery i niezobowiązujące wyjścia, nie chciałam jej rzucać w kąt, by czekała na wyjście na plażę. Postanowiłam więc, że może podszewka uratuje sprawę. Sama nie mam umiejętności krawieckich, poprosiłam jednak zaprzyjaźnioną osobę o doszycie materiału pod spodem i tym o to sposobem, mogę wyjść do ludzi, nie bojąc się, że będzie widać za wiele :)

Wprawdzie długość nie jest mocną stroną tej sukienki, ale w końcu mamy lato i jakoś musimy ratować się w te upały:)


Sukienka/ torebka - Dressgal
Buty - Lasocki (69 zł milion lat temu na wielkiej wyprzedaży)
Share this PostPin ThisEmail This

13 komentarzy:

  1. mam identyczną sukienkę i ją wręcz uwielbiam:) świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam właśnie tą samą sukienke u Dressgal:) pięknie wyglądasz:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna sukienka - podoba mi się :)))
    buziaki!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też się baaardzo podoba :) śliczna! i Ty pięknie wyglądasz tak naturalnie! :) kochana ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, świtnie wygląda w tą torebką:) Pozdrwaiam xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!