wtorek, 13 grudnia 2016

Lady in Red


 We Włoszech spędziłąm tylko 3 dni, dlatego dzisiaj ukazuje się już ostatni post z mojego rzymskiego weekendu.  Dla zagorzałych podróżników szykuję jednak poradnik, jak zorganizować tani wyjazd do Rzymu, który pojawi się na blogu jeszcze przed Świętami!:) 

Jak patrzę na te zdjęcia, to bardzo tęsknię już za Wiosną, dłuższymi dniami i wszechobecnym słoneczkiem. Wiem, że trochę jestem monotematyczna ciągle narzekając na pogodę, ale pamiętajcie proszę, że ostatnią zimę spędziłam w Portugalii, a tam nie było śniegu i minusowych temperatur :)

Od dawna chciałam sobie kupić czerwoną sukienkę w lużniejszym fasonie, dlatego jestem zadowolona z mojego Mohitowego zakupu, zwłaszcza, że wydałam tylko 35 zł. Czerwony to kolor  elegancki, prawie tak samo jak czarny.  Zestawiony z kryjącymi rajstpami i szpilkami idealnie nada się na biurową stylizację, a jeśli chcecie trochę zaszaleć, polecam dobrać jakieś krejzi rajstopy. Moje wprawdzie nie są specjalnie krejzi, bo jedynie w serduszkowy wzór, ale zapewniam Was, że już niedługo ukaże się post w naprawdę ciekawych rajstopkach!

PS Tak zapowiadam te posty, proszę módlcie się, żeby starczyło mi czasu, by je publikować...
Dlatego cytat na dziś:

"Kiedyś" to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu. (Tim Ferris)

czerwona sukienka, apaszka, Rzym, Watykan, Włochy, kręcone włosy, trencz, stylizacja, outfit, baleriny Aldo


czerwona sukienka, apaszka, Rzym, Watykan, Włochy, kręcone włosy, trencz, stylizacja, outfit, baleriny Aldo

Nie wyszłam tu najkorzystaniej, wiem, ale chciałam dać jakieś zdjęcie, gdzie widać, co zwiedzaliśmy tego dnia:D


Watykan, Włochy, Rzym, weekend, Bazyka Św. Piotra, weekend w Rzymie, jak zorganizować wyjazd do Rzymu

czerwona sukienka, apaszka, Rzym, Watykan, Włochy, kręcone włosy, trencz, stylizacja, outfit, baleriny Aldo

Apaszka to świetny dodatek ożywiający stylizację:) Polecam szczególnie do koszul w jednolitym kolorze i prostych sukienek:)

Watykan, Rzym, Włochy, weekend w Rzymie, weekend, spacer, wieczór

Sukienka - Mohito (%% Factory Annopol 35 zł)
Rajstopy - Gatta (%% Factory Annopol, 11 zł)
Buty - Aldo (%%, 90 zł)
Płascz - H&M (SH 5 zł)
Torebka - SH (ale nowa, 30 zł)
Apaszka - No name (zakup podczas wyjazdo nad Jezioro Como, 5 euro)


Share this PostPin ThisEmail This

11 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę ! <3

    Mam w planach wybrać się w przyszłym roku do Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te apaszki są teraz hitem, fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz! ostatnie zdjecie jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! I apaszka! :-)
    Z niecierpliwością czekam na post jak zorganizować tani wyjazd do Rzymu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham podróżować! Do wielu miejsc jeszcze nie dotarłam ale czytając Twoje posty i patrząc na zdjęcia, którymi są one opatrzone, czuję się jakbym tam była! Rzym (a przy okazji Watykan) to miejsca, do których koniecznie muszę się wybrać w 2017 roku gdyż z Twojej relacji wynika, że trudno o drugie, tak piękne miasto. Stylizacja jak zawsze piękna - funkcjonalna i minimalistyczna, a wyrażająca piękno w swojej formie. Z niecierpliwością czekam na kolejny post! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! Wesołych Świąt<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach, świetne zestawienie ubrań :) No i Rzym jak zawsze piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!