środa, 22 lutego 2017

Jak się ubrać? Pomysł na czerwoną sukienkę

Już nie mogę doczekać się wiosny, bo bardzo chciałabym  móc robić zdjęcia na dworze w normalnym stroju, a nie ciągle w puchowej kurtce, czapie i szaliku:)

Dzisiaj nie mam dla Was wielu własnych zdjęć, bo po prostu nie wyszły:D Zaproponuję jednak, parę możliwości noszenia (nie zawsze) małej czerwonej, która jest prawie tak samo uniwersalna jak mała czarna, a chyba jednak robi większe wrażenie - w końcu czerwień to najgorętsza  z barw:)
Moja sukienka pochodzi z GAMISS <CLICK>.  Bardzo podoba mi się jej ciemnoczerwony kolor, ale, żeby móc ją nosić bez stresu, musiałam wykonać pewne przeróbki (a dokładnie to moja Mama:D). Sukienka miała z tyłu rozcięcie, które tak dziwacznie się układało, że nie dość, że materiał dziwnie odstawał, to dodatkowo przy poruszaniu się, było widać troszkę za dużo, niż powinno. 
Mama zszyła mi ten 'rozporek" i teraz sukienka leży idealnie:)
Sukienkę znajdziecie pod tym linkiem  -> Gamiss <CLICK>
Czytajcie dalej i dajcie znać, jak podobają Wam się moje propozycje:)
czerwona sukienka, jak się ubrać

Na luzie
czerwona sukienka, jak się ubrać, stylizacja
Dodaj napis
Sukienka -Gamiss    Ramoneska - Fashion Avenue    Buty - Converse via Zalando   Zegarek - Gamiss

Na większe wyjście
czerwona sukienka, jak się ubrać, stylizacja, czerwona sukienka wieczorowa

Sukienka - Gamiss     Buty - Lost in via Zalando    Kopertówka - Even&Odd via Zalando

Do pracy
czerwona sukienka, jak się ubrać, stylizacja, czerwona sukienka do pracy

Sukienka - Gamiss <Click>      Buty - Dorothy Perkins via Zalando    Zegarek- Gamiss<click> Torebka - Dorothy Perkins via Zalando

Pozdrawiam Was serdecznie wraz z Furką, która również miała sesję w tym samym dniu co ja, z tym, że jej zdjęcia wyszły znacznie lepiej niż mi:D


Share this PostPin ThisEmail This

17 komentarzy:

  1. Czyzby czerwony zastapil mala czarna?:) bardzo ladna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka:) Pasuje Ci ten kolor:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Furka bardzo ładna! :) Ty jak zwykle też! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, wyglądasz w niej jak milion dolarów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam little red dress!
    Robią dużo większe wrażenie niż mała czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, jakie piękne czerwone sukienki<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest bardzo ładna i do twarzy Ci w czerwieni :) nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy! Piękne loki!

    OdpowiedzUsuń
  10. ty jesteś piękna ,a ta sukienka idealnie pasuje do ciebie,ale gdybyś ubrała i czarną to też by ci nic nie ujmowało tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, co to za słodziutki kotek? Pięknie wyglądasz w tej sukience! Podobają mi się Twoje propozycje, a szczególnie ta na większe wyjście :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej sukience. W czerwonym Ci po prostu do twarzy, za to dla mnie to w ogóle nie jest kolor. Źle się w nim czuję jakoś.
    Gdybym miała wybierać, to padło by na sukienkę na luzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerwone sukienki, mam dwie, ale coś czuję, że to nie koniec. Lubię ja łączyć tak jak to zaprezentowałaś, w każdym stylu czerwień się sama obroni. Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie propozycje są b.ładne. Z trampkami niebanalnie, ze szpilkami elegancko! Twoja też śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!