poniedziałek, 6 marca 2017

Wyprzedażowe łupy #2- pikowana kurtka i sznurowane baleriny

Wyczekiwałam, prosiłam, modliłam i w końcu jest! Oto pierwsza wiosenna stylizacja w tym roku - nie ma ani szalika, ani rękawiczek, ani nawet botków czy sztybletów! Są za to sznurowane baleriny (były popularne w zeszłym sezonie i nie zakłada się, aby w tym miało się to zmienić), a udało się je kupić na wyprzedaży w Promodzie (nie jest to sklep, do którego często zaglądam, ale jak już się tam znajdę, jakieś 2 razy do roku, to zawsze coś kupię!) za 38 zł:)
Najbardziej zadowolona jestem jednak z oliwkowej kurtki. Trzy razy odkładałam jej zakup (bo przekroczyłam już budżet w danym miesiącu, bo do wiosny jeszcze trochę czasu, bo jeść też trzeba, bo nie samymi ubraniami człowiek żyje itp. itd.). Ale któregoś styczniowego popołudnia przepadłam, weszłam do Pull&Bear, a ona czekała. Leżała na wieszaku i wyglądała tak, jakby chciała powiedzieć "Trzy razy mną wzgardziłaś, jeśli teraz mnie nie kupisz, to już nigdy się nie zobaczymy. Tańsza już nie będę". No i wtedy nie miałam wyjścia, zapłaciłam 39 polskich złotych i tak sobie żyjemy razem od tamtego czasu, chociaż pierwszy pokazałyśmy się publicznie dopiero wczoraj :)

sznurowane baleriny, pikowana kurtka, wyprzedaż, oliwkowy kolor

 Wyprzedaże już praktycznie za nami, ja jednak cały czas polecam jedną złotą radę: na wyprzedażach najlepiej kupować rzeczy na kolejny sezon. Przecież nigdy nie jest tak, że na wyprzedaży zimowej można kupić jedynie puchowe kurtki, wełniane swetry, czy ocieplane kozaki. Warto śledzić nadchodzące trendy, albo po prostu przejrzeć swoją szafę i sprawdzić, czego będziemy potrzebować w kolejnych miesiącach. Następnie należy odnaleźć w sobie zmysł łowcy okazji, pójść po galerii (czego nie polecam, chociaż to właśnie tam można znaleźć największe perełki, bo niestety w internetowych sklepach nie wszystkie wyprzedażowe modele są dostępne) lub pobuszować w internecie. Parę groszy z pewnością zostanie w portfelu:)

sznurowane baleriny, pikowana kurtka, torebka Zalando, kręcone włosyTrochę poszalałam z kolorami, ale akurat byłam na zakupach, a torebka Zalando w takiej sytuacji sprawdza się doskonale. Jest pojemna i wygodna!
kręcone włosy, pikowana kurtka, sznurowane baleriny

pikowana kurtka, sznurowane baleriny, wiosna,
Kurtka - Pull&Bear (%% 39zł)
Sukienka - (prezent)
Buty - Promod (38 zł)
Torba - Anna Field via Zalando (%% 70 zł +dodatkowy rabat 25%)

A czy Wy kupiłyście na wyprzedażach jakieś hity nadchodzącego sezonu? Czekam na Wasze odpowiedzi  w komentarzach!:) 
Share this PostPin ThisEmail This

48 komentarzy:

  1. ładny zestaw, na pewno nowości wykorzystasz w niejednym zestawie:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kurteczkę na pewno będę nosić bardzo często!:)

      Usuń
  2. Super wyglądasz! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sexy! :) Ja też już oszalałam od wiosny ;) choć po wczorajszych 17 stopniach dzisiejsze 7 przywróciło wspomnienie zimy ;) wiosno nadchodź, czekam na kolejne wiosenne stylizacje!!!
    P.S. Baleriny super! (Reszta zresztą też ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marncu jak w garncu, ale mam nadzieję, że każdy kolejny dzień będzie już tylko cieplejszy:)

      Usuń
  4. Buty genialne, super wyglądasz! Śliczne masz włosy! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio polubiłam takie pikowane kurteczki, bardzo fajnie wygladasz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na taką kurteczkę czaiłam się od dawna!:D
      Dziękuję bardzo!:)

      Usuń
  6. Śliczna, dziewczęca i wreszcie wiosenna stylizacja :) Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mam nadzieję, że teraz będą już tylko same wiosenne stylizacje:)

      Usuń
  7. Zachwycam się Twoimi lokami, są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kurtka! Ładny kolor <3 wspaniałe rzeczy na przecenach kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym kolorem i uznałam, że czasami można odstawić czerń:D
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam!:)

      Usuń
  9. stylizacja bardzo udana :) gratuluję takich łupów ;) wyprzedaże faktycznie są świetną okazją, aby uzupełnić garderobę i nie zbankrutować ;)
    piękne loki!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:D Ja głównie kupuję na wyprzedażach, bo po prostu lubię mieć więcej za mniej:)

      Usuń
  10. Aż zaglądam właśnie na stronę promod z ciekawości co tam mają :D buty są obłędne ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie!:D

      Usuń
  11. Ja jestem prawdziwym łowcą na wyprzedażach <3 fajny set, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja swoją idealną kurtkę na wiosnę kupiłam jesienią szukając kurtki na zimę! :D Zapłaciłam w outlecie jakieś 30% ceny i nie mogę się doczekać aż będzie nieco cieplej i w nią wskoczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niedługo będziesz miała taką możliwość:D

      Usuń
  13. O matko jakie Ty masz śliczne włosy:) Kurteczka jest piękna wcale CI się nie dziwie że ją kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:D Początkowo nie byłam pewna koloru, ale teraz jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
    2. a może napisz o pielęgnacji włosków?:)

      Usuń
  14. Lovely shoes!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! No i czuć wiosnę :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że kupiłaś tą kurtkę bo jest świetna! :)
    PS. Masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  17. odskocznia od tradycyjnych kolorów ,czerwieni , zieleni itp , ale i tak pięknie wyglądasz w kurteczce nawet w oliwkowym kolorze i balerinki dopasowane do kurtki jak zwykle wspaniała stylizacja tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że się podoba:*

      Usuń
  18. Ja w tym roku nie załapałam się na nic ciekawego w wyprzedażach ... :( Albo zostały same duże rozmiary albo przecenione było to co mi się nie podoba. Kobiece problemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście trochę tak jest, że gdy ceny są najniższe to i wybór jest najmniejszy. Ale przy odrobinie szczęścia, można znaleźć jakąś perełkę!:)

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz, podobają mi się te balerinki :) I masz prześliczną burzę loków ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:) A baleriny rzeczywiście są super!:)

      Usuń
  20. Kurtka jest świetna i do tego jeszcze ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić:D
      Dziękuję bardzo!:)

      Usuń
  21. Włosów strasznie zazdroszczę!!! :) Piękne loki :) Balerinki idealne na nadchodzącą wiosnę :)
    Pozdrawiam :)
    http://www.monabyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze to najbardziej buty mnie zafascynowały i są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam podobne buty tyle, że na deezee i też na wyprzedaży za jakieś 30/40 złotych. Są świetne!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kurtka, a jak Ty ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu portretowym!

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie kurtka i buciki. Z tym szaleństwem z kolorami wyszło Ci super! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Jeśli posiadasz bloga, z chęcią zajrzę do Ciebie:)
Jeśl blog Ci się spodobał, bardzo proszę o obserwację!:)
Pozdrawiam!